واسہِ مونـدَن توایـــــݧ بازی باید هـار باشے∝

من و تنهـــــــــــــــایی
یکی نوشتـ یکی خونـد یکی بازم نوشتـ بازم خوند، اخــرشـ اونی که نوشتـ مرد اونی که میخونـد موند...

 

واسہِ مونـدَن توایـــــݧ بازی باید هـار باشے∝
باید شبـــــ وروز باقَلَمِت پایِ کار باشے∝

خـــــدایا !!
من همـــــونیم ڪہ شبا با تنهاییـــــم سرگرم میشــــــــــم تا خوابــــــــــم ببره شناخـــــتے یا اصـــــل بدم

هــــــــــــــــــــہ

داداشـم بـجاے حـساس بـودن روے نـگاه دوست⇙دخـترت⇘

حـساس بـاش روے پیـشـونے چـروک شـده ⇠⇖مـادرت

✘ﻣُﻬّﻢْ ﺗَـﺮﯾـﻦْ ﺟَـﻬـﯿــﺰﯾـــِہ ﯾـِــﻪ ﺩُﺧْـــﺘَﺮ

↭ ﺑــَـــﺪَﻥِ ﺩَﺳــْْْـــــــــتــ 
ﻧَـﺨـــُﻮﺭْﺩَﺷـــــــِہ ↭

نــــــه چــــهــــــار تـــا
تــــیــــر تـــــــخــــتـــــہ

☀مَــــشتــــے☀

 



نظرات شما عزیزان:

NEGAR
ساعت19:08---20 بهمن 1394
hakeri?????
پاسخ:are aziz


NEGAR
ساعت19:07---20 بهمن 1394
مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :
من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست


*-*
ساعت14:54---3 بهمن 1394
like
پاسخ:[gol]
پاسخ:مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 5 دی 1394 | 23:17 | تڪ دפֿـتر جهنܢܢ (هکر) |